2011. május 2., hétfő

Szilvalekváros papucs leveles tésztából



Semmi extra, de ha valami finomra és gyorsra vágyunk, akkor itt a megunhatatlan, régi jól bevált recept, a szilvalekváros papucs. Az elkészítésétől már csak az eltüntetése megy gyorsabban. :))

Hozzávalók:

1 csomag leveles tészta
1 doboz szilvalekvár /vagy bármilyen más ízű lekvár, ízlés szerint/
1 tojás

A tésztát lisztezett deszkán kinyújtottam, és derelyevágóval négyszögekre vágtam. Mindegyik közepébe raktam egy kanálka lekvárt, majd a két szemben lévő tésztacsücsköt összefogtam.
Sütőpapírral bélelt tepsire raktam, a tetejét egy felvert tojással lekentem, és 180 °C-ra előmelegített sütőben kb. 15 perc alatt készre sütöttem.

Tálaláskor egy leheletnyi porcukorral megszórtam.

2 megjegyzés:

Thrini írta...

Ilyet én is szoktam sütni, ha nincs kedvem a tepertős változathoz.
Még vacsora előtt vagyok, úristen mennyit bírnék most ebből enni!!

Bianka írta...

Nagyon jó